Po provedení Vašeho výběru z našeho katalogu nebo přes vyhledávací okénko můžete zadat požadované množství u kolonky VLOŽIT DO KOŠÍKU. Kliknutím na tuto kolonku vložíte zboží do košíku, kde následně uvidíte součty a můžete požadované množství upravit dle potřeby.
Poté vyplníte zemi doručení, způsob dopravy, způsob platby, kontaktní údaje (e-mail, telefon a jméno), fakturační adresu (firemní zákazník vyplní IČO a DIČ), dodací adresu, případně poznámky a odešlete objednávku ke zpracování.
V den objednávky Vám potvrdíme její přijetí na Vámi zadaný e-mail. O závozu objednávky Vám bude v časovém předstihu 1 den před závozem zaslaná SMS zpráva od dopravce nebo e-mailem informace o odeslání zboží. Skladové zboží dodáváme max.do 4 pracovních dnů od přijetí objednávky. Pokud Vám nebudeme schopni vyexpedovat Vaši objednávku do 4 pracovních dnů (z důvodu tech.problémů, vyprodání, atd…) ihned Vás vyrozumíme telefonicky nebo e-mailem a sdělíme přibližný termín dodání. V případě že si objednáte zboží, které není skladem, tak čekáme na naskladnění, kompletaci objednávky a až poté následně odesíláme.
Vytvořením a zasláním objednávky závazně potvrzujete, že si v dohodnutém termínu odeberete objednané zboží. Objednávku můžete zrušit pouze v případě, že dodavatel není schopen dodat zboží v obvyklém dodacím termínu viz. bod TERMÍN DODÁNÍ.
Zboží / položky, označené v sekci AKCE, VÝPRODEJ, SLEVA, jsou pouze v omezeném množství, proto tyto ceny platí pouze do vyprodání zásob. Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu cen.
Zboží je expedováno v co nejkratším termínu. U skladového sortimentu zboží je zpravidla termín dodání do 4 pracovních dnů od obdržení a zpětného potvrzení Vaší objednávky. U neskladového zboží je doba dodání orientyčně uvedena u jednotlivých výrobků (může ze změnit). V případě zdržení dodávky déle než je uvedeno u výrobku, je zákazník o této prodlevě informován. Jestliže budete mít objednáno zboží s delší dodací dobou a zároveň skladové zboží bude Vaše objednávka odeslána po kompletaci všech položek (dodávka bude uskutečněna v prodlouženém termínu), pokud nebude dohodnuto rozdělení dodávky do dvou částí (na požádání zákazníka).
Obrázky výrobků jsou orientační a to hlavně v pohledu na rozměr. Snažíme se doplňovat obrázky, tak aby jste věděli co Vám příjde v barevném provedení ale rozměr je důležité objednávat dle popisu výrobku (název výrobku).
Vámi objednané zboží dodáváme vlastní vnitropodnikovou dopravou nebo GEIS dopravou (zásilková služba), na dobírku nebo na fakturu po celém území ČR a SR v pracovní dny od 7 do 18 hodin (dle možností dopravce).
Způsob dopravy po ČR | Cena obj. do 749,- Kč s DPH | Cena obj. nad 750,- Kč s DPH |
Doprava Geis do domu, do 50 kg | 100,- | ZDARMA |
Doprava Geis na výdejní místo, do 10 kg |
90,- |
ZDARMA |
Platba dobírkou při předání zboží | 30,- | 30,- |
Platba předen na účet | ZDARMA | ZDARMA |
Způsob dopravy po SVK | Cena obj. do 4999,- Kč s DPH (+-200,- Eur) | Cena obj. nad 5000,- Kč s DPH (+-201,- Eur) |
Doprava Geis do domu, do 50 kg | 350,- (13,- Eur) | ZDARMA |
Platba dobírkou při předání zboží |
30,- (1,- Eur) |
30,- (1,- Eur) |
Ceny uvedené v e-shopu platí pro koncové zákazníky a jsou včetně DPH 21% (jsme plátci DPH). O případné změně ceny bude kupující informován před dodáním zboží a tudíž má zákazník právo v této souvislosti zrušit nebo změnit svou objednávku.
Zákazník má na výběr z následujících typů plateb:
Ve smyslu ustanovení Občanského / Obchodního zákoníku je záruka po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Výrobce / prodejce plně odpovídá za skryté výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou montáží, mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, vystavením výrobku nadměrné zátěži (v rozporu s předpisy, event. doporučením výrobce), živelnými pohromami nebo vyšší mocí.
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského / Obchodního zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. Zákazník je povinen při převzetí si zboží řádně prohlédnout / zkontrolovat! Reklamace se musí nahlásit dodavateli nebo dopravci do 24h po převzetí zboží. Na pozdější reklamace (zřetelné zevní poškození vzniklé např. při přepravě) nebude brán zřetel. V případě oprávněné / prokázané vady zboží, na které se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu (dle rozhodnutí výrobce).
Spotřebitel, který nakupuje zboží pomocí prostředků komunikace na dálku, má dle ustanovení § 53 odst.6 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění s výjimkou případů uvedených v odst.7: „Spotřebitel nemůže odstoupit podle odst.6 od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jednu osobu, jakož i zboží které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání“. V případě vrácení zboží musí spotřebitel předem informovat dodavatele, zboží musí být nepoškozené v orig. obalu. Náklady na vrácení hradí spotřebitel. Na již zaplacené zboží bude vystaven dobropis a peníze budou vráceny spotřebiteli.
Techcentrum s.r.o. se zavazuje k tomu, že nebude svěřená osobní data prodávat či poskytovat jakékoli třetí straně bez předchozího souhlasu vlastníka těchto dat. Dále nepoužije ani svěřená osobní data pro komerční nabídku nesouvisející s nabídkou obchodu bez souhlasu vlastníka těchto dat. Dále na přání zákazníka i bez udání důvodu jeho osobní data vymaže ze své databáze.